Informacje o należnościach można uzyskać osobiście w biurze zakładu, telefonicznie lub drogą elektroniczną poprzez e-mail
Osoba ubiegająca się o udzielenie informacji o stanie należności podlega weryfikacji poprzez potwierdzenie danych identyfikacyjnych Odbiorcy usług:
imię i nazwisko lub nazwa Odbiorcy usług
adres nieruchomości której dotyczy sprawa
indywidualny numer nadawany Odbiorcy usług, który można znaleźć na fakturze lub wezwaniu do zapłaty
adres e-mail do zapytania o należności: zapytania.o.naleznosci@zgkrozan.pl
Procedura wznowienia dostaw wody lub odbioru ścieków
Osoba ubiegająca się o wznowienia dostaw wody lub odprowadzenie ścieków podlega weryfikacji pod względem uregulowania należności za dostawę wody lub odbiór ścieków.
Po spłacie wszelkich zobowiązań wraz z należnymi odsetkami oraz uregulowaniu faktury za wznowienie dostaw wody lub odkorkowanie przyłącza kanalizacyjnego ustalony zostaje termin wznowienia dostaw lub wykonanie przyłącza wodo-kan.
Odbiorca usług jest zobowiązany do obecności na posesji w czasie wznowienia dostaw wody.